Termeni și condiții

Site-ul ZeroWasteLiving.ro, denumit în continuare “ZeroWasteLiving.ro”, este deținut și administrat de societatea Upgrow Digital S.R.L., denumită în continuare “Upgrow Digital S.R.L.”, având următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare 43151902, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J4/1300/2020, cu capital social în valoare de 200 lei și cu sediul social în strada Primăverii, nr. 10, scara B, ap. 7, Bacău, județ Bacău 600218, România. Telefon: 0755.861.537; E-mail: contact@zerowasteiving.ro.

Prezentul set de termeni și condiții a fost gândit astfel încât sa fie exprimat cât mai simplu, cât mai pe înțelesul tuturor clienților ZeroWasteLiving.ro. Din acest motiv am încercat să folosim cât mai puțini termeni sofisticați. Dacă aveți dubii privind anumite clauze din prezentul regulament, vă rugăm să ne contactați pentru a vă oferi toate lămuririle necesare.

Ca idee, navigarea pe site-ul ZeroWasteLiving.ro urmată de Comandă, echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea termenilor de mai jos de către orice Client – și din acest motiv este important să înțelegeți cât mai bine prevederile de mai jos. Veți găsi detalii privind:

– modul în care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal;

– modul în care puteți efectua o comandă, plăti și despre modul în care veti primi serviciile comandate și factura;

– politica de retur a serviciilor, limitele accesului la site, respectiv limitele răspunderii ZeroWasteLiving.ro;

– soluționarea conflictelor și instituțiile cărora vă puteți adresa în cazul în care considerați ca anumite drepturi v-au fost încălcate;

ZeroWasteLiving.ro își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui site, precum și Termenii și Condițiile de folosire, fără niciun fel de notificare prealabilă.

În caz de divergență sau neînțelegeri între ZeroWasteLiving.ro și Client, se vor aplica Termenii și Condițiile valabile la momentul Comenzii.

 

1. Definiții

Client – persoană fizică / persoană juridică ce efectuează o Comandă;

Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Prestator și Client prin care Clientul își exprimă intenția de a achiziționa anumite Servicii, făcând plata acestora;

Contract – o Comandă confirmată de către Prestator, prin care Prestatorul este de acord să vândă și să livreze Serviciile iar Clientul este de acord să achiziționeze, să primească și să plătească aceste Servicii;

Servicii – orice serviciu menționat în Comandă, care urmează a fi furnizat Clientului de către Prestator;

Site – site-ul www.ZeroWasteLiving.ro;

Utilizator – orice persoană care accesează site-ul ZeroWasteLiving.ro, indiferent dacă plasează sau nu o Comandă;

Prestatorul – societatea Upgrow Digital S.R.L., denumită în continuare “Upgrow Digital S.R.L.”, având următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare 43151902, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J4/1300/2020, cu capital social în valoare de 200 lei și cu sediul social în strada Primăverii, nr. 10, scara B, ap. 7, Bacău, județ Bacău, 600218, România.

Finalizarea Comenzii – primirea confirmarii comenzii;

 

2. Drepturile de proprietate Intelectuală

Conținutul site-ului ZeroWasteLiving.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate, este integral proprietatea Upgrow Digital S.R.L. și a furnizorilor săi și este apărat de Legea privind dreptul de autor și drepturile conexe și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul Upgrow Digital S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.

Upgrow Digital S.R.L. poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conținut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conținutul/conținuturile definite, pe o perioadă stabilită în acord și doar pentru persoană/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conținuturi, fără a putea utiliza alte conținuturi ale site-ului ZeroWasteLiving.ro.

Utilizarea pe ZeroWasteLiving.ro a oricărui nume de marca înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. ZeroWasteLiving.ro nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conținutului site-ului.

 

3. Exonerarea de răspundere

Upgrow Digital S.R.L. nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la ZeroWasteLiving.ro sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, ZeroWasteLiving.ro fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site. Upgrow Digital S.R.L. nu este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.

Informațiile incluse pe ZeroWasteLiving.ro au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu bună credința, din surse pe care Prestatorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informație intră sub incidență Legii privind dreptul de autor și drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă cât mai grabnic acest fapt la cunoștință Prestatorului la adresa contact@zerowasteiving.ro, pentru a putea fi luate măsurile necesare.

ZeroWasteLiving.ro își rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Servicii care sunt afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă prețuri evident eronate/derizorii pentru servicii (prețuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).

De asemenea, ZeroWasteLiving.ro își rezervă dreptul de a anula anumite Comenzi, notificand în prealabil Clientul prin email sau telefon.

Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai în scopul unei accesibilități sporite a informațiilor, iar ZeroWasteLiving.ro nu își asumă nicio responsabilitate sau răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.

 

4. Limitarea accesului la site

Utilizatorii site-ului ZeroWasteLiving.ro pot face comentarii și orice alte comunicări, pot să transmită sugestii, întrebări sau informații, dacă limbajul acestora este civilizat, iar conținutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu tulbură în nici un fel viața privată a altor persoane, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală, nu conține viruși, nu servește unor campanii de promovare care nu au legătură cu ZeroWasteLiving.ro, nu sunt e-mailuri în masă sau orice altă formă de spam. Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice ori în numele oricărei alte entități, vor fi raportate organelor abilitate. ZeroWasteLiving.ro nu își asumă responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări.

În cazul trimiterii sau afișării unor materiale/documente care implică texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se consideră că respectivul Utilizator garantează originalitatea lor și acordă ZeroWasteLiving.ro și afiliaților/asociaților săi dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum și dreptul de a distribui, de a prezența aceste conținuturi oriunde în lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl afișează sau îl transmite pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii niciunei terțe entități fizice sau juridice.

 

5. Prețul

Prețul final plătit de Client este format din prețul produsului + cheltuielile de expediție (daca este cazul) și/sau încasare aferente. 

Toate prețurile aferente produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului ZeroWasteLiving.ro, inclusiv costul curieratului rapid al acestora, sunt exprimate în Lei.

In situatia in care dintr-o defectiune tehnica sau eroare umana, pretul oricarui produs comandat este unul derizoriu sau fictiv,  comanda poate fi anulata, conform noului Cod Civil, Art. 1665, alineatul 2:

„Preţul fictiv şi preţul derizoriu

(2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare.

 

6. Comanda

Prin finalizarea Comenzii, Clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte. În caz contrar, ar putea suporta consecințele acestor erori (Comandă întârziata, transmisă greșit etc).

ZeroWasteLiving.ro nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport efectuat în vederea reexpedierii Comenzii vor cădea în sarcina Clientului.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declară de acord ca un reprezentant ZeroWasteLiving.ro să îl contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de către Părți (telefon/e-mail) pentru confirmarea Comenzii.

ATENTIE: Email-ul primit în mod automat după plasarea comenzii nu reprezinta confirmarea Comenzii și implicit încheierea contractului la distanță, ci este doar o confirmare de primire a solicitării de comandă din partea dumneavoastră. Confirmarea Comenzii și încheierea contractului la distanță au loc doar dacă primiți email-ul de confirmare a Comenzii, ulterior email-ului de confirmare a primirii solicitării dumneavoastră.

Pentru confortul și siguranța Clientului, există opțiunea ca timp de 10 minute după plasarea unei Comenzi, sa se poata renunțe la Comandă. Astfel, Comanda se poate anula după plasarea ei (dacă Utilizatorul a plasat o Comandă din greșeală sau a revenit asupra deciziei).

În cazul în care clientul nu poate fi contactat telefonic pentru confirmarea comenzii sau a anumitor detalii de livrare, ZeroWasteLiving.ro își rezervă dreptul de anulare a comenzii fără o notificare prealabilă.

ZeroWasteLiving.ro poate refuza o Comandă în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără a există obligații între părți și fără că o parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situații:

– date incomplete sau incorecte ale Clientului;

– activitatea Clientului poate produce daune site-ului ZeroWasteLiving.ro.ro/partenerilor;

– livrări consecutiv eșuate;

– alte motive obiective: de exemplu, în cazul în care Clientul nu garantează că modul de plată este valid și că nu este obținut printr-o metodă frauduloasă sau există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată;

– livrarea in anumite localitati greu accesibile serviciilor de curierat;

Chiar dacă a luat toate măsurile pentru ca informația prezentată pe acest site să fie exactă și corectă, ZeroWasteLiving.ro nu poate fi răspunzător de inexactități care pot apărea în completarea de către Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactității, completitudinii și utilității informațiilor furnizate în cadrul formularelor disponibile pe acest site.

În anumite situații și pentru motive justificate, ZeroWasteLiving.ro își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comanda. In aceste situații ZeroWasteLiving.ro va anunta Clientul la adresa de e-mail la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii.

 

7. Facturare și plăți

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata se poate face ramburs prin achitarea contravalorii comenzii direct Curierului sau online prin intermediul procesatorului de plati mobilPay.

În cazul în care aveți reclamații la adresa produselor și serviciilor noastre, vă rugăm să ne contactați și vom încerca să rezolvăm cât mai curând problemele, în maniera pe care noi o considerăm potrivită.

Atat Upgrow Digital S.R.L. cât și Clientul își exprimă voința și acordul de implementare a facturării electronice, avand la baza art. 155 alin. (28) din Legea nr 571/2003. Astfel, facturile vor fi trimise Clientului în format electronic, pe e-mail, în momentul în care Comanda a fost expediată.

 

8. Garanția

Pentru produsele achiziționate din magazinul online ZeroWasteLiving.ro, se asigura garanție în conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs.

Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:

– produsul sa fi fost cumparat de la ZeroWasteLiving.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;

– sa respecte instructiunile de folosire si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de Vanzator;

– sa pastreze certificatul de garantie si documentul fiscal electronic cu care a cumparat produsul;

– sa pastreze toate accesoriile care au venit insotite de produs si sa le livreze impreuna cu produsul in garantie.

Cauze de pierdere a garantiei:

– avarii sau deteriorari mecanice, expunere excesiva la radiatii solare, modificari ale produsului;

– defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, transport, manipulare;

– deteriorarea mecanica provocata prin lovirea produsului;

– inundarea, incendierea, defecte aparute in urma unor descarcari electrice, modificari sau montari necorespunzatoare.

ZeroWasteLiving.ro nu oferă garanții Clienților:

– după expirarea perioadei pentru care Vânzătorul oferă garanție produsului;

– în cazul în care înlocuirea produselor sau a componentelor neconforme este imposibil de asigurat, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

Toate celelalte prevederi cuprinse în legislația în vigoare, referitoare la garantarea produselor vândute, sunt valabile. Drepturile Clienților sunt cele prevăzute în legislația în domeniu. Garanția nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

Lipsa certificatului de garanție a produselor trebuie semnalată în maxim 48 (patruzecișiopt) de ore de la recepția mărfii pe adresa contact@zerowasteiving.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Compoziția, instrucțiunile de întreținere precum și pictogramele cu instrucțiuni de curățare și întreținere se pot găsi pe eticheta interioară a produselor sau pe eticheta din carton atașată acestora. 

 

9. Livrarea

Data estimată a livrării poate varia și este afișată în pagina produsului precum și în e-mailul care anunță livrarea Comenzii.

Termenul maxim de livrare este de 5 zile lucrătoare de la data confirmării Comenzii, în cazul în care nu este specificat altfel.

Vânzătorul poate oferi livrarea gratuită în anumite circumstanțe, cu condiția ca livrarea sa se facă la o singură adresă printr-o singură încercare.

ZeroWasteLiving.ro vinde produse și asigură transportul acestora exclusiv pe teritoriul României.

Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se va face prin Curier. Între înregistrarea Comenzii și preluarea acesteia de către Curier există un interval de 3-72 ore. Orice întârziere suplimentară va fi comunicată Clientului și se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depăși termenul maxim prevăzut mai sus.

Atenție! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, uneori este imposibilă operarea de modificări asupra Comenzilor deja plasate.

În cazul în care produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care prețul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificări ulterioare confirmării Comenzii), Upgrow Digital S.R.L. va informa Clientul despre indisponibilitate sau modificari. Clientul poate confirma modificările intervenite cu privire la prețul sau caracteristicile produselor, modificând astfel Comanda inițială, iar Upgrow Digital S.R.L. va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

Pentru produsele care nu se află în stoc, Clientul poate cere ca Upgrow Digital S.R.L. să livreze un produs cu calități și preț echivalente cu cele solicitate. Dacă Clientul își exercită dreptul de denunțare unilaterală a contractului în termen de 14 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor cad în sarcina Clientului.

9.1 Condiții de livrare

La solicitarea ZeroWasteLiving.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identității sale, dacă e necesar prin unul sau mai multe acte emise de autorități oficiale, și va comunica numărul de Comandă atribuit de către Vânzător.

În cazul în care Clientul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârstă mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către Curier a numărului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata dacă Clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.

În cazul livrării la locul de muncă al Clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, Clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această Comandă.

Clientul poate fi contactat prin sms sau telefonic de către Curier în prealabil, pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa de livrare.

Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în caz contrar acesta va putea suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări.

Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către ZeroWasteLiving.ro, la momentul predării produselor Comandate către Client, la adresa selectată de acesta la momentul plasării Comenzii.

9.2 Recepția produselor

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate. Prin semnarea bonului de livrare, Clientul recunoaște primirea în bune condiții și în totalitate a produselor Comandate.

 

10. Campanii cu produs cadou

ZeroWasteLiving.ro poate decide să ofere Clienților un produs cadou în cadrul unei Comenzi efectuate pe Site. ZeroWasteLiving.ro poate face acest lucru fără a condiționa Clientul sub nicio formă și chiar fără a anunța Clientul privind existanta acestui cadou înainte de efectuarea comenzii sau primirii prin Curier a produselor. Totodată, oferirea unui produs cadou poate fi condiționată de către Site inclusiv, fără a se limită la existența unei sume minime a comenzii.

Orice promoție la care se oferă produs cadou se limitează la 1 PRODUS CADOU oferit în perioadă de campanie per persoană fizică sau juridică (identificat că și client/utilizator/user), indiferent de numărul comenzilor înregistrat de către o persoană fizică sau juridică în perioadă în care campania este în curs de desfășurare.

În cazul în care există situații de fraudă identificate, ZeroWasteLiving.ro își rezerva dreptul de a retrage beneficiile aferente promoțiilor sau ofertelor in curs, de a anula comenzile fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.

De asemenea, daca o comanda la care s-a oferit un produs cadou este respinsă sau returnata partial (fara inlocuirea produselor returnate) sau integral, Clientul este obligat returneze si produsul cadou in starea lui originala , nedeteriorat si nedesigilat. Condițiile integrale de retur se pot găsi la punctul 12. Politica de retur.

 

11. Politica de retur. Dreptul de retragere.

11.1 Condiții generale

ZeroWasteLiving.ro oferă conform legii posibilitatea returnării produslui sau produselor pentru clienții care notifica intenția lor în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, în condițiile legi.  În caz de retragere din contract, Clientul este obligat să restituie produsele achiziționate în termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract.

11.1.1 Modalități și termene de returnare a produselor

Clientul se obligă să notifice ZeroWasteLiving.ro intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin e-mail la contact@zerowasteiving.ro, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, ZeroWasteLiving.ro poate refuza coletul.

Costul transportului pentru retur va fi suportat de client.

 

11.1.2. Condiții de returnare a produselor

În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise Clientului, în plicul/folia din material și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (certificat de garanție, etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondența cu ZeroWasteLiving.ro).

În cazul în care o comandă la care s-a oferit un produs cadou este returnată parțial (fara inlocuirea produselor returnate) sau integral, clientul este obligat să returneze și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorata și nedesigilata. Condițiile campaniilor promoționale se pot citi la punctul 11. Campanii cu produs cadou.

Nu se acceptă retururi dacă produsele îndeplinesc cel puțin una din condițiile de mai jos:

– au fost efectuate intervenții neautorizate asupra produsului;

– au urme de uzură sau folosire excesiva;

– zgârieturi, lovituri sau șocuri mecanice/electrice;

– nu au toate accesorile primite în pachet;

– produsul a făcut parte dintr-o comandă specială, care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme și plată unui avans.

În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta poate fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris (e-mail) în termen de 14 zile de la primirea produsului.

În cazul neconformității produsului, clientul are dreptul de a solicita repararea, înlocuirea sau restituirea contravalorii aferente produsului. ZeroWasteLiving.ro poate repara produsul, înlocui cu unul identic sau dacă acesta nu este în stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea plătii sau restituirii unei diferențe de preț. În cazul în care produsul nu poate fi reparat, ZeroWasteLiving.ro poate proceda la înlocuirea acestuia. În cazul în care produsul nu este disponibil iar clientul nu dorește înlocuirea cu un alt produs, ZeroWasteLiving.ro va rambursa clientului contravaloarea produsului în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produsului defect.

Conform art.16, lit.e, din OUG 34/2014, din motive de igienă, produsele din categoria „Îngrijire personală” precum și cele din categoria “Bebe și copii” nu se pot returna.

11.1.3 Termene de reparare sau înlocuire

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în termen de 14 zile calendaristice de la data la care Vânzătorul a recepționat produsul pentru inspecție, dupa ce i-a fost adusă la cunostintă de catre Client lipsa de conformitate sau defectul produsului prin e-mail la contact@zerowasteiving.ro.Vanzătorul are aceleași obligații pentru produsul înlocuit ca și pentru produsul vândut inițial.

11.1.4 Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de Comenzi, Clientul primește banii aferenți produselor returnate și costul transportului achitat inițial (daca l-a plătit), în interval de 14 de zile calendaristice de la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării, dar nu mai devreme de 7 zile de la data recepției produselor returnate și realizării inspecției acestora.

11.2 Dreptul de retragere

În conformitate cu Ordonanța de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi și obligații referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanță:

Clientul are dreptul ca, înainte de expirarea perioadei de retragere, să se retragă din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

Clientul se obligă să returneze doar acele produse care sunt în aceeași stare în care au fost livrate (cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc.

ZeroWasteLiving.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile de la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării. 

11.3 Exercitarea dreptului de retragere

În cazul în care Clientul solicita retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, în cazul în care Comanda este achitată, ZeroWasteLiving.ro se obligă să returneze suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării. Suma va fi returnată folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care clientul și-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare

Clientul va informa ZeroWasteLiving.ro în ceea ce privește intenția sa de retragere din contract prin email la adresa contact@zerowasteiving.ro.

Adresa pentru retur este:

SC UPGROW DIGITAL SRL

Str. Cornisa Bistritei, nr. 20, sc. A, ap. 1, parter, Bacau, jud. Bacau, CP: 600099

Telefon: 0755.861.537

 

12. Forța majoră

Niciuna dintre părțile contractuale nu poate fi trasă la răspundere pentru neexecutarea (total/parțial) sau executarea cu întârziere a obligațiilor sale, dacă acestea au fost cauzate de forță majoră. Părțile își vor aduce la cunostita de îndată cazul de forță majoră și vor lua toate măsurile necesare în vederea limitării consecințelor evenimentului.

Dacă în termen de 15 zile evenimentul de forță majoră nu încetează, părțile au dreptul de a denunța unilateral contractul fără pretinderea de daune-interese.

Forța majoră va fi probată conform legii.

 

13. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilă.

Contractul va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legea română. Orice conflict apărut între ZeroWasteLiving.ro și Clienți va fi rezolvat pe cale amiabila. În cazul în care acest lucru nu este posibil, prima cale de soluționare este medierea, în condițiile legii, iar dacă această eșuează se apelează la instanțele românești competențe de la domiciliul Clientului.

În cazul în care considerați că drepturile dumneavoastră nu au fost respectate și nu am putut soluționa această problemă amiabil, va îndrumăm să va adresați Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului la Telefonul Consumatorului (021.9551) sau:

Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor al Municipiului București

Str. Transilvaniei nr. 2, sectorul 1, București 010798

Tel.: 021/310.63.75 – birou reclamații

Tel: 021/310.63.79

Fax: 021/310.63.80

O altă alternativă menită să soluționeze mai ușor și mai simplu litigiile în materie de consum, presupune accesarea platformei SOL. Această platformă este concepută ca un instrument online dezvoltat de Comisia Europeană în bază regulamentului 524/2013. Are rol de punct de intrare unic pentru consumatorii și comercianții care doresc o soluționare pe cale extrajudiciara a litigiilor rezultate din tranzacțiile online.

 

14. Frauda

Orice tentativă de fraudă sau orice fraudă (cum ar fi dar fără a se limită la: accesarea datelor Clienților ZeroWasteLiving.ro, alterarea conținutului site-ului, încercarea de afectare a performanțelor serverelor ZeroWasteLiving.ro, deturnarea conținutului livrărilor către terți, etc) vor fi pedepsite conform legii penale.

 

15. Dispoziții finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte  clauze.

Actualizat la data de 20 iunie 2019.

ZeroWasteLiving.ro / Upgrow Digital S.R.L.